Mituri despre anvelopele de iarnă

September 16, 2022by mag-admin

Unele mituri sunt pur și simplu amuzante – cum ar fi cel despre crocodilii uriași care trăiesc în canalizările orașului New York. Alte mituri, totuși, pot provoca daune potențiale, cum ar fi cele care implică anvelopele de iarnă și conducerea pe iarnă:

Mit:  Anvelopele all-season funcționează perfect în condiții de iarnă, deoarece sunt, până la urmă, „all-season”.

Realitate:  anvelopele all-season sunt concepute pentru a funcționa adecvat în toate condițiile meteorologice, ceea ce poate fi perfect în regiunile în care condițiile de iarnă sunt moderate. Dar, unde vremea de iarnă este de obicei aspră și imprevizibilă, aveți nevoie de un set de anvelope de iarnă special concepute pentru a vă ajuta să treceți în siguranță și în siguranță în sezonul de iarnă. Anvelopele de iarnă au compuși speciali și design de benzi de rulare pentru a menține aderența vehiculului dumneavoastră pe zăpadă, gheață, nămol sau ud.

 

Mit:  Dacă cumpărați doar două anvelope de iarnă, ar trebui să le puneți pe axa care generează puterea (pe roțile din față, de exemplu, la o mașină cu tracțiune față).

Realitate:  Gresit! Anvelopele de iarnă oferă o tracțiune mult mai bună decât anvelopele all-season sau de vară, un capăt al mașinii tale va avea aderență în curbă, în timp ce celălalt alunecă. Doar instalarea a două anvelope de iarnă vă va face să vă îvârtiți în cerc!

 

Mit:  Ar trebui să pompați întotdeauna frânele pentru a vă ajuta mașina să se oprească pe zăpadă sau pe gheață.

Realitate:  În primul rând, dacă nu știi dacă ai un sistem de frânare antiblocare (ABS), verifică manualul mașinii tale. Utilizate corect, sistemele de frânare antiblocare (ABS) oferă avantaje semnificative pe drumurile alunecoase. Pentru a acţiona eficient ABS, aplicaţi o presiune constantă pe pedala de frână pe toată durata opririi. ABS va pompa automat frânele, dacă este necesar, pentru a împiedica blocarea roților. Nu opriti manual sistemul ABS!

Dacă nu aveți ABS, faceți exact invers – pompați ușor frânele în situații alunecoase. Nu aplicați presiune constantă asupra frânelor. Dacă stați pe frâne, va cauza doar blocarea roților.